Rabu, 01 April 2009

N3 kali ni aku akan tunjukan gambar² makanan kegemaran aku dan km semua pastinya...

Sup campur kegemaran aku (ayam+daging+perut+urat)...hanya boleh didapati di Kedai Makan Malaysia, Tawau...tersgt laa sedappp......

ikan merah masak sweet sour...pergh!!! merembesss...sedapppp sgt...and harganya RM 4.00 ~ 100gm...murah kan...

ni lah udang galah masak steam...ermmmmm...aku makan isi...

pungkok manuk (ayam) panggang...RM1 satu cucuk...sedappppp...hehehehe...

Kepak ayam panggang... panggey sayap ayam...sedap dimakan begitu bersama kuah pencicah...

close-up ciket...yummmmyyyyy...

pisang goreng... ciket dengan pisang di ujung...sedapppp tau...kalau gerai aku siap ada sambal pencicah lagi...

kueh ubi kayu+kelapa muda yg diparut...resepi istimewa aku...sekali makan mo lagi...

jus buah naga a.k.a dragon fruit...jus faveret ku 2 gelas pun boleh abis woooo...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar